07 31 32 33 34   contact@pako.ro pakofashion@yahoo.ro

Autentificare/ Inregistrare client

 

Bine ai venit in pagina de inregistrare. 

Creaza un cont DEEPINVOGUE sau inscrie adresa ta de e-mail la newsletter-ul nostru !

Astfel poti afla prima de toate promotiile

si noutatile de pe site ...

Autentificati-va rapid prin Facebook utilizand butonul de mai jos:
Conecteaza-ma cu Facebook!
Client inregistrat?
Daca aveti deja cont, va rugam sa introduceti adresa de e-mail si parola pentru a va autentifica:
Introduceti adresa de e-mail
Introduceti parola
Client nou? Creeaza cont
Pentru a va crea cont, va rugam sa introduceti adresa de e-mail si parola dorita:
Nume & prenume

Adresa de e-mail

Introduceti parola

Confirmati parola

1. Introducere.

Accesarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare "magazin", pentru informare, vizitare sau cumparaturi, presupune aceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare.

2. Proprietarul magazinului

Proprietar si administrator al acestui magazin este firma SC PAKO FASHION SRL avand urmatoarele date de identificare :

  • CUI RO34002944
  • Nr. Inregistrare la Registrul Comertului : J3/100/22.01.2015
  • Tel/fax : 07 31 32 33 34
  • SC PAKO FASHION SRL este si proprietarul domeniului www.pako.ro inregistrat la RNC
  • Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei SC PAKO FASHION SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii.

3. Definirea serviciului oferit

In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezinta un "serviciu al societatii informationale". Societatea informationala este proprietarul magazinului. In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta destinatarului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor.

4. Obligatiile magazinului

  • Expedierea oricarei comenzi valide a unui client catre furnizor / furnizori in timpul cel mai scurt, sau daca acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic, in termen de 24 ore din momentul primirii comenzii. Comenzile primite in zilele de sarbatoare vor fi trimise furrnizorului in prima zi lucratoare. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.
  • Ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport aferente. Preturile afisate sunt exprimate in RON si includ TVA.
  • Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare.
  • Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.
  • Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenzilor proprii, (dupa autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an.
  • Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul. Personalul care administreaza magazinul nu are acces la editarea datelor clientului, la editarea continutului comenzilor sau al istoricului comenzilor.
  • Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.
  • Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.

5. Declinarea responsabilitatii

  • Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc. (excluzandu-le si asumandu-si-le pe cele datorate transcrierii gresite de catre operatorii magazinului). nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui. diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele (magazinul nu are nicio responsabilitate de a onora o comanda pina in momentul confirmarii scrise a acceptarii acesteia, a confirmarii scrise a pretului sau existentei produselor in stoc, a disponibilitatii de a transmite in locatia solicitata de client)
  • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
  • disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc.
  • intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive. deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
  • informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin.
  • atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.
  • magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului.
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

 

6. Retur

Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta de urgenta nr.34/2014, din care am extras textul dintre ghilimele:

(1) "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv." "Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator" - intrucat au fost indeplinite prevederile art. 4 din Ordonanta.

"In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator".

"Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:

b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator"

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:

  • Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare prin firma de curierat,fara ramburs, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare, fara urme de purtare sau deteriorare, cu eticheta atasata produsului. Expeditia se va face la adresa Str.Ion Ionescu de la Brad nr.22, Pitesti, Arges. Va rugam sa aveti in vedere ca orice colet transmis altfel decat prin firma de curierat sau cu ramburs nu va fi receptionat. Contravaloarea facturii emise si care face obiectul returului va fi returnata integral in contul bancar furnizat in cadrul formularului de retur de mai jos.
  • Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.
  • Vanzatorul va receptiona produsul insotit de formularul de retur, va constata starea in care se afla si va returna intreaga valoare specificata pe factura, inclusiv costurile transportului initial, costul generat de returul produsului sau produselor fiind responsabilitatea cumparatorului.
  • In situatia in care au fost comandate mai multe produse care fac obiectul unei promotii,reduceri sau tarif preferential si unul dintre produse este returnat, promotia,reducerea sau tariful respectiv nu mai sunt valabile (exemplul 1: au fost comandate trei produse al caror cost depaseste 300 RON, suma pentru care clientul beneficiaza de transport gratuit; in situatia in care unul dintre produse a fost returnat si nu se doreste inlocuirea lui, costul celor doua produse ramase nu insumeaza suficient pentru a beneficia de transport gratuit / exemplul 2: clientul a achizitionat doua produse in cadrul campaniei 1+1 gratis, in cazul in care doreste returnarea unuia dintre produse si nu doreste inlocuirea acestuia, reducerea sau promotia nu mai este valabila).

 

7. Termenul de livrare

Pentru produsele existente in stoc :

  • In functie de transportator termenul de livrare pozte fi cuprins intre 2-7 zile pentru expedierile cu Posta Romana si 1-3 zile pentru expedierile prin curier.
  • Pentru produsele care se livreaza numai la comanda, termenele si conditiile de livrare vor fi afisate in magazin sau comunicate prin e-mail sau fax.Aceste termene sunt orientative, practicate in mod obisnuit si pot varia datorita unor factori cum ar fi calamitati, conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.

Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene.

8. Prelucrarea datelor cu caracter personal


Prin inregistrarea ca utilizator al www.PAKO.ro va vom solicita o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de email, data nasterii dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dvs. ca utilizator al serviciului www.PAKO.ro. De asemenea, pentru a va abona la newsletterul sau alertele www.PAKO.ro va trebui sa ne comunicati o adresa de e-mail valida precum si alte date legate de dvs. Politica de Confidentialitate are scopul pentru a va informa cu privire la informatiile colectate de www.PAKO.ro, cu privire la modul in care sunt folosite acestea, precum si la drepturile cu privire la protejarea intimitatii dvs. Va rugam sa aveti in vedere ca in cadrul platformei noastre sunt colectate informatii cu caracter personal strict in scopuri de reclama,marketing,publicitate, statistica si/sau servicii de comunicatii electronic, SC PAKO FASHION SRL fiind inregistrata in evidenta ANSPCP sub numarul 34738.

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda declarati ca acceptati neconditionat ca datele dvs. personale sa fie incluse in baza de date a PAKO, inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub numarul 34738, si va dati acordul ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre PAKO, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre eMAG, afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, va dati acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre eMAG atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.

Prin citirea prezentelor Termene si Conditii ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora.

Societatea depune toate eforturile tehnice pentru a stoca in cel mai sigur mod posibil datele personale, atat platforma pe care functioneaza www.PAKO.ro sau sunt efectuate copiile (back-up) fiind stocate pe servere separate in baza unui contract de gazduire, accesul utilizatorilor in site se face pe baza de utilizator si parola, accesul in interfata de administrare este restrictionat prin utilizator si parola, termenul la care se efectueaza back-up (salvare) a bazelor de date este de 30 de zile, computerele sau terminalele din care se poate face accesul pe www.PAKO.ro se afla in incaperi securizate si cu acces restrictionat, terminalele sau elementele tehnice folosite in accesarea platformei sunt verificate  periodic pentru a corespunde din punct de vedere hardware (piese,componente,etc) si software (virusi,malware,spyware).

9. Prevederi legale

Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman.Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente. Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.Taxele de expeditie pentru fiecare colet sunt afisate in cosul de cumparaturi. Coletele vor fi expediate cu o firma de curierat rapid.

Este bine de stiut :

  • Firma de curierat presteaza un serviciu "din usa in usa" adica preia coletul de la furnizor si il preda personal destinatarului, la adresa indicata, la orele mentionate in comanda sau stabilite de comun acord.
  • Pe timpul transportului, coletul este asigurat. Pentru deteriorari, distrugeri sau pierderi firma de curierat va acorda despagubiri egale cu valoarea din factura.
  • Termenul de livrare este in mod uzual intre 24-72 ore, dar poate fi marit din cauza unor factori exteriori : conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.
  • Taxele sunt calculate in functie de tariful de expeditie / kg, valoarea sumei asigurate, valoarea sumei de rambursat.
  • Pentru livrarile in afara localitailor acoperite de firma de curierat, destinatarul poate opta pentru:
    • livrarea la domiciliu, cu plata catre curier a unui tarif de 0.9 lei/km dus-intors.
    • ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu al firmei de curierat